onsdag, augusti 23, 2006

Äntligen.

Phillip Boa & the Voodoo Club: Monochrome Monday

Idag kom den. Ikeas nya katalog - inredningsbibeln för medelmänniskan. Å, denna lycka.

Tog mig en burk jordgubbskvark, slängde mig på sängen och bläddrade igenom katalogen, drömmandes om hur kul det skulle vara om jag hade en stor lägenhet och tillräckligt med pengar för att köpa soffan Kramfors, sängen Malm o alla andra goa grejer. Det var absolut dagens höjdpunkt.

Min budget tillåter dessvärre inga större inköp nu, men någon gång måste jag försöka ta mig till Ikea och köpa två par glasdörrar till min Docent-hylla. Har blivit trött på att torka damm och tänkte glasa in hela rasket. Problemet är bara att när man väl är där, så har man alltid vagnen full med grejer när man närmar sig kassan.

Picasso borde absolut få den här, om vi skulle ha utrymme:

Inga kommentarer: