onsdag, november 22, 2006

Back in business

Det har varit lite tyst här den senaste tiden, men nu har jag äntligen lämnat in min avhandling och har åter tid att syssla med annat också. Så nu kanske det börjar hända nåt här i bloggen också.

Det känns nästan lite overkligt att jag äntligen har fått licen färdig - det har varit en lång process och emellanåt har det känts hopplöst. Idag ägnade jag min tid åt att slänga bort gamla versioner av texten och en massa andra onödiga papper. Det var en oerhört befriande upplevelse.

Igår var jag på arbetsintervju, men det gick nog inte så bra tycker jag. Jag var inte alls alert och jag hittade inte på några bra svar. Men jag är nöjd att jag ens blev kallad på intervju, det ger lite hopp i alla fall.

Mitt alster x 3:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på svenska också!

Vad duktig du varit som redan börjat slänga bort arbetsversioner och annat! Jag är jättedålig på sådant och hittar fortfarande flera versioner av t.ex. min gamla b-uppsats som jag skrev typ 2004..?

Catlin sa...

Hej där!

Oj vilken avhandling, ser ut som nåt jag aldrig skulle ha tålamod eller ork till. Det där ska du vara stolt över :) Skulle in o kika hur du såg ut när du va liten - veckans tjejsnack - men det kommer väl snart kanske :)

-Anne- sa...

Haydee: Tack igen =). Senast när det är dags att flytta så är det nog bra att rensa bland onödiga papper - de väger som bly.

Catlin: Tack för påminnelsen. Tänkte i måndags att jag måste försöka hitta nåt gammalt barndomsfoto, och sen glömde jag hela saken. Ska försöka få det gjort idag.