tisdag, januari 23, 2007

Tjejsnack vecka 4

Dead Can Dance: Cantara

Veckans tjejsnack:

2006/2007

· Bästa minnet från 2006?
- Det måste vara Depeche Mode-konserten jag var på i mars. Vi hade bra platser framför scenen och konserten var superbra.

· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
- Jag var på Tuska-festivalen i Helsingfors. Ja, och så var jag med om en gastroskopi, vilket var mindre kul.

· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
- Jag vill gärna ha en fast anställning.

· Vad förväntar du dig av år 2007?
- Att jag ska hitta ett jobb jag trivs med och att jag åter ska få på mig mina jeans som för tillfället är för tajta.=/

· Vad har du för sommarplaner?
- Ifall jag lyckas få nåt jobb, så lär jag inte ha många semesterdagar. Ska till stugan åtminstone för några dagar. Förhoppningsvis blir det också en tur till Provinssirock, ifall det är några bra artister på inkommande.

Inga kommentarer: