söndag, februari 11, 2007

Eftersnack

Darling Violetta: Smaller God

Jajamän, gårdagens Mello var betydligt bättre än föregående vecka. Och precis rätt låtar kom vidare till finalen. The Ark och deras energi är alltid lika medryckande och kul att se på. Marie Lindbergs låt i sin tur var mycket vacker och jag skulle kunna tänka mig att lyssna på den när jag går och lägger mig. Lugnande toner.

Några ord om finska delfinalen då: Inte så mycket att hänga i granen, och fel låtar kom vidare. Det är ju så typiskt. Det kommer inte att vara några riktigt tändande låtar med i finalen i år.

Till slut en bild på en härlig kattfigur som jag såg i ett skyltfönster idag. Jag måste gå in nån dag nästa vecka och höra mig för hur mycket den kostar. Den var sååå härlig... Bilden är tagen med min mobil så den är inte så bra. Men det föreställer en katt som ligger på bordskanten. Det fanns en massa liknande lata katter att välja mellan. Jag är inte mycket för prydnadsföremål men i det här fallet gör jag ett undantag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

söt kisse! ^^ om du köper den får du ta en bättre bild och visa! ^^

-Anne- sa...

Ja den var jättehärlig. Har inte varit in i butiken än...