måndag, mars 26, 2007

Solen skiner!

Äntligen en riktig vårdag! Solen skiner och det är så pass varmt att jag kunde ta på mig min skinnjacka. Härligt.

I slutet av veckan som gick var jag på en par dagars seminarieresa, det var kul och givande, men jag var stentrött när jag kom hem igen. Mitt eget föredrag gick helt bra och det var intressant att höra på de andra deltagarna, såväl forskare som författare (Gäster från Sverige var författarna Astrid Trotzig, Alexander Ahndoril och Alexandra Coelho Ahndoril). Och kul var det att träffa en massa nya, intressanta människor.
Fick dessutom en massa bra boktips - jag måste helt enkelt försöka minska på sittandet vid datorn och läsa lite mer i framtiden.

Till sist lite resebilder:




Fotnot: Bilden längst till höger är tagen på sommaren för ett par år sedan, plockade med den bara för att få ett jämnt antal bilder i collaget...

Inga kommentarer: