söndag, januari 13, 2008

Comeback

Jag har varit lat med att såväl skriva som läsa bloggar. Nu ska jag bättra mig på den fronten.

Vad har då hänt mellan jul och idag? Låt mig se... inte så mycket egentligen...
- Jag har varit på bio och sett I am legend, vilket var ett stort misstag. Usel film.
- Jag har varit på en andra intervju för ett jobb jag sökt. Väntar fortfarande på att få höra hur det gått... börjar nog tappa hoppet snart.
- Jag har nu börjat läsa Jan Guillous Vägen till Jerusalem. Jag har redan länge tänkt läsa Arn-böckerna, men har inte hunnit. Nu måste jag göra det innan jag går och ser filmen.
- Jag har spelat det vackraste spel jag nånsin sett: Assassin's Creed, som också utspelar sig i "det heliga landet" år 1191. Spelet har fått kritik för att vara lite monotont, men jag tycker att miljön, animeringen och grafiken kompenserar detta lilla minus.

En trailer:


Gameplay:

Inga kommentarer: