söndag, mars 09, 2008

Mellokoll del 5

I går lyckades jag faktiskt se mello på tv - den här helgen visas ett antal betal-tv kanaler gratis, däribland de svenska kanalerna. Visserligen tycker jag det är lite dåligt tajmat, jag önskar att det här erbjudandet skulle varit nästa helg istället - finalen skulle man ju gärna se real-time.

Inte så mycket att kommentera om gårdagens kval. Jag är glad att Nordman kom vidare, jag gillar faktiskt den låter mer var gång jag hör den. Men istället för Sibel skulle jag skickat Thérèse Andersson till finalen. Det här var första gången jag hörde hennes låt, och jag gillade den mer än Sibels bidrag.

Men vem är min favorit inför finalen? Det har jag ingen aning om - jag måste ta och lyssna igenom låtarna igen och återkomma till saken senare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: