torsdag, april 24, 2008

Disciplin.

Trent Reznor har åter glatt sina fans genom att erbjuda en ny Nine Inch Nails -låt helt gratis. Låten Discipline kan laddas ner från nin.com.
Trent verkar ligga i en mycket produktiv fas - det var ju inte länge sedan Ghosts publicerades (varav en del av låtarna kunde laddas hem gratis). På hemsidan nämner han att det snart ska ges information om nåt annat som är på gång... vad kan det vara...?

Ojojoj, våren är här - det betyder att jag nog måste fixa om bloggen - inte kan jag ju ha snötema, när det snart är maj...


Andra bloggar om , , ,

1 kommentar:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Jag insåg att jag också hade vintrigt på min blogg, så jag bytte till ett vårigare. Man måste ju låta bloggen byta kläder ibland :)
Hoppas du får en trevlig helg!