torsdag, september 07, 2006

Ska man bli fin får man...

Utläst bok: Kasey Michaels - The Kissing Game

En kärleksroman som utspelar sig i 1800-talets London. Inget jag skulle köpt eller släpat hem från biblioteket, men eftersom jag hittade denna Bookcrossing-bok, så tänkte jag ge den en chans. Kärleksromaner är definitivt inte min genre, det är lite tråkigt med trånande fånar. Den här får 2 stjärnor av 5.

Idag unnade jag mig lite lyx och var till en kosmetolog för att fixa ögonbrynen. Har blivit så trött på att plocka dem själv, och lite extra färg ville jag ha. Men jag tycker jag ser lite konstig ut nu - avståndet mellan brynen är mycket större än vad jag är van vid... nåväl, kanske man vänjer sig. Jag har hört berättas om kvinnor som har plockat sina ögonbryn i åratal, och att det har resulterat i att de inte växer ut mer. Varför har det inte hänt mig? Tänk att få slippa pincetterna och de otäcka nypen.

Inga kommentarer: