måndag, september 25, 2006

Tjejsnack vecka 39

Veckans tjejsnack:

1. Vilka TV-serier följer du?
Just nu följer jag främst Rome, C.S.I. (originalet), Holby City och Frasier. Såg första avsnittet av House förra veckan, och tror nog att det också kommer att bli en favoritserie.

2. Brukar du titta på nyheterna?
- Jovisst. Morgonnyheterna ser jag på medan jag äter frukost och sminkar mig, och det blir en nyhetssändning på kvällen också.

3. Vad skulle du aldrig titta på?
- Formel 1 och Big Brother (tyvärr har jag varit tvungen att ta del av båda nån gång eftersom nån annan har velat se på dem...)

4. Hur ofta/mycket tittar du på TV?
- Jag har nog TV:n på rätt mycket, men aktivt tittande blir det kanske 1-2 h dagligen, beroende på utbudet.

5. Hur många TV-apparater har du?
- En räcker gott och väl.

Inga kommentarer: