söndag, oktober 01, 2006

Regnig söndagseftermiddag

David Bowie: 1984

Jaha, så är det söndag igen - det är hemskt vad snabbt veckorna går nuförtiden.

Igår var jag till Bokmässan eftersom min kompis hade fribiljetter. Samtidigt var det också matmässa och skiv/samlarmässa. På matmässan fanns en massa goda saker att smaka på - man kunde ju nästan äta sig mätt där. =)

Varje år jag har besökt bokmässan har jag vunnit på något lotteri jag deltagit i där - så nu är förväntningarna höga: fortsätter min goda tur även i år? Jag väntar med spänning...

Jag hade inte tänkt köpa något, men när man får böcker billigt kan jag ju inte hålla mig. Köpte en bok av Terry Pratchett och fyra "Mutts"-seriealbum. Vad heter de månne på svenska? Ni vet, de här söta små liven:



Det är definitivt min favoritserie, djurmänniska som jag är. På den officiella hemsidan finns en hel del härliga bakgrundsbilder till datorn mm.

Inga kommentarer: