måndag, januari 01, 2007

Tjejsnack vecka 1

Dags för årets första tjesnack:

Jul & nyår

· Vad fick du i julklapp?
Nu ska vi se... Vinbok, glas, godis, servetter, ljus, dödskalleörhängen, Scrabbleörhängen, bälte, te, sminkväska och en lustig synvilla att hänga i taket. Här finns en videosnutt som visar hur den fungerar.

· Bästa/sämsta julklappen du fick?
Den julklapp jag nog använder mest är de båda örhängena... Ingen av klapparna var dålig.

· Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Bästa var kanske en förstorad bild på mina föräldrar i sin ungdom som jag gav till mamma. Sämst var nog chokladen jag köpte i brist på bättre idéer.

· Hur firade du nyår?
Jag var hemma för mig själv, surfade, tittade på tv och spelade Oblivion och Betapet. Skulle ha varit på middag till en kompis, men värdinnan blev sjuk.

· Har du något nyårslöfte?
Ett löfte som jag egentligen har gett åtskilliga gånger före nyår: att fixa formen. (Se föregående inlägg).

Inga kommentarer: