måndag, februari 26, 2007

Tjejsnack vecka 9

Det var en tung dag igår. Jag hade en rekordhemsk baksmälla som berodde på att jag suttit uppe och druckit Jägermeister till klockan sju på morgonen. Inte så smart...

Nu när jag hämtat mig ska jag börja bloggveckan med att svara på veckans Tjejsnack-frågor:

· Vad äter du för sorts snabbmat?
Jag försöker undvika snabbmat och hålla bättre koll på vad jag äter. Men emellanåt blir det till att ta en hamburgare och frites eller nåt från frysdisken. Till exempel i går när jag var för dålig för att laga mat.

· Vad för snabbmat skulle du aldrig äta?
Jag är inte så kräsen...

· Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med?
Tex-mex-grejer, tack!

· Bästa snabbmatstället?
Jag brukar inte besöka många andra ställen än Hesburger, deras burgare är goda. Men MacDonalds har bättre sallader. Och så gillar jag Subway.

· Sämsta snabbmatstället?
Har inte testat så många att jag skulle kunna utnämna nån till sämst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hu, Jäger kl 7 på morgonen... Inte att rekommendera;-)