fredag, mars 16, 2007

Sent tjejsnack.

Nu ska jag äntligen svara på veckans Tjejsnack. Sen ska jag sätta mig och se på Masjävlar - den filmen är bara så himla bra!! Den tål att ses om flera gånger.

Tant eller fjortis?

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Nuförtiden föredrar jag nog hemmakvällar - men det blir nästan så att jag sitter framför datorn istället för teven.

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Hemmafest hela natten lång. Ibland är det dock kul att gå ut på krog... men jag vägrar att köa, innekrogar är inget för mig. Gillar mer alternativa ställen.

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Fullt ös och mycket bas!!!!

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Mina öron fryser så lätt att fåfängan har fått ge vika för bekvämligheten. Dessutom finns det ju snygga mössor, kepor o hattar nuförtiden. Annat var det i min ungdom när håret skulle stå rakt ut.

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Jag sover så länge jag bara får. Är så himla morgontrött.

Inga kommentarer: