söndag, april 15, 2007

Bloggens nya kläder

The Damned: Curtain Call

Tyckte att det var dags att göra om bloggen lite. Det fick bli lite mindre svart den här gången, med våriga körsbärsblommor i bannern...

Nu är det minsann dags att gå och lägga sig. Klockan är ju hur mycket som helst. Dessutom känner jag att jag håller på att bli förkyld - det kliar och gör ont i halsen och näsan börjar täppas till. Men det är faktiskt den första förkylningen jag haft på länge - jag har varit frisk hela vintern!

Ska ännu berätta att jag var på teater i kväll. Såg en vikinga-musikal som hette Thors hammare. Den var faktiskt bra - förutom storyn gillade jag pyrotekniken, musiken och de snygga kulisserna. (Och snygga vikingar var det också, hm, hm...) Värt att se.

(Bilden lånad från Åbo stads pressbank, foto: Robert Seger)

5 kommentarer:

Haydee sa...

Snyggt var det på den här sidan också! :)

-Anne- sa...

Haydee: Tack. Jag fick inspirationen att använda körsbärsblomster när jag såg dina fina bilder häromdagen. De rosa blommorna är ju så vackra och våriga.

Helena sa...

Snyggt, och jättefint med den vackra kvisten i sidhuvudet!

Christina W sa...

Vet inte hur det såg ut innan men det här var vilsamt snyggt.

-Anne- sa...

Helena & Christina: Tackar. Jag blev rätt nöjd med den här lite lugnare varianten.