torsdag, juli 12, 2007

Får jag presentera... mig själv

Nu har jag äntligen en scanner. Köpte en sån där mulifunktionsapparat som fungerar som printer, scanner o kopierinsmaskin. Huvudskälet var att jag skulle kunna printa ut mina arbetsansökningar själv och slippa be mina vänner göra det.

Men nu ska det minsann scannas in gamla bilder. Se i fortsättningen upp för nostalgitrippar på denna blogg.

Jag börjar med att presentera mig själv i ett mindre format:


Jag och min syrra K. - jag var väl 3 år eller nåt.


Här är jag troligen kring 10 år, på väg till Finland på semester. Åker med Viking Line, men gör reklam för konkurrenterna =).

4 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Hmm, nu kittlar du teknikshopparnerven hos mig... :) Jag vill också ha en scanner!

-Anne- sa...

Helena: De är ju inte så dyra nuförtiden heller...

Anonym sa...

*ler* Ja jag ser att du också varit nere på "Memory lane" och knatat...

Jag har lagt upp några 80-talsbilder eftersom jag var tvungen att bläddra lite i albumen...

Anonym sa...

Konstigt nog har jag väldigt lite bilder få mig som liten... eller konstigt och konstigt... Min mamma släpper dem inte ifrån sig... ;-) Borde finnas otaliga biler av mig på finlandsbåten... Jag vet i alla fall att det finns en del super 8 filemr ...om de fortfarande är OK...