lördag, oktober 28, 2006

Skön lördagskväll


Jag förstår inte hur dagen bara har flugit förbi - jag tycker inte jag hunnit göra någonting! Var en sväng till stan och köpte mer garn till min sjal och var in till Kapp Ahl och köpte en omlottblus - hade ett erbjudande på -25%, så det blev inte så farligt dyrt.

För övrigt har jag diskat, virkat och försökt se lite på avhandlingen. Men nu tänker jag sätta mig framför teven och se på 13th warrior.
Jag en sats maränger i ugnen - det ska bli myskväll av större kaliber. Jag testade att blanda lite Fazers Wiener Nougat crush i smeten, vi får se ifall det blir lyckat.

På tal om godsaker så måste jag meddela att jag hittat en ny favoritchoklad: Marabous dajm-choklad!!!!!! Otrooooligt gott!!

Ha en trevlig lördagskväll, wherever you are.

Inga kommentarer: